قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

«دریا! مزن به سینه ما
دست رد
که ما
گر قطره‌ایم
از آب وضوئی چکیده‌ایم...»
محمد مهدی سیار

این وبلاگ،
همان «پری برای پرواز» سابق است! :)

آخرین نظرات
نویسندگان

به خود بازگردان مرا و ز غیرم بمیران خدایا

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸ ق.ظ

فرود آمدم از بهشتت در این باغ ویران خدایا
فرود آمدم تا نباشم جدا زین اسیران خدایا
مگر این فراموشخانه به زیر نگین شما نیست؟
که کس حسب حالی نپرسید از این گوشه‌گیران خدایا؟
پشیمانم از زر شدنها، مرا آن مسی کن که بودم
به خود بازگردان مرا و ز غیرم بمیران خدایا
.

.
گرفتم بهشت است اینجا ولی کو پسند دل ما
چه داری بگویی تو آیا به دوزخ ضمیران خدایا؟
اگر دیگران خوب، من بد، مرا ای بزرگ سرآمد
به دل‌ناپذیری جدا کن از این دل‌پذیران خدایا

 

حسین منزوی

 

+ میخواستم اینجا، جایی برای گفتن حرفهای دل نباشه...میخواستم فقط از کتابایی ک خوندم بگم، از تجربه‌هایی ک فکر میکنم برا دیگران میتونه مفید باشه بگم...اما نشد! 

 

پس منو ببخشید و اگه فکر میکنید وقتتون تلف میشه و حالتون بد، «قطره» رو فراموش کنید...حداقل تا زمانی که این وضع من تغییر کنه و البته نمیدونم کی اون زمان میرسه!

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • سین میم

نظرات  (۲)

نه عزیزم 

من به شخصه خییلی استفاده میکنم از مطالب

از حرف دل هم گریزی نیست دیگه

اتفاقا اینجوری وبلاگ به واقعیت نزدیک تره

برعکس اینستا

پاسخ:
خدا رو شکر
خدا کنه اینطوری باشه...

آره یه جایی می‌خوندم که کلا حرف زدن از تلخی‌های زندگی ادما رو ب هم نزدیک تر میکنه...

واقعا؟ 

فکر نکنم

پاسخ:
نمیدونم کجا خوندم ولی فکر میکنم درست باشه. مثلا من تا وقتی ک از مشکلات زندگیم با دوستام صحبت نکرده بودم، ازم تصور ی موجود فضایی ک خیلی باهاشون فرق داره و همه چیش اوکیه داشتن...اما وقتی در موردشون صحبت کردم، واقعا رابطه هامون از قبل نزدیک تر و صمیمی تر شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی