قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

«دریا! مزن به سینه ما
دست رد
که ما
گر قطره‌ایم
از آب وضوئی چکیده‌ایم...»
محمد مهدی سیار

این وبلاگ،
همان «پری برای پرواز» سابق است! :)

آخرین نظرات
نویسندگان

وقتی که تو نیستی...

شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۴۸ ق.ظ

هر چه به روز مادر نزدیک تر میشیم

دلهره م بیشتر میشه... 

روز مادر بدون مامانم... 

چطور میگذره اون روز؟

 

کلا شاید همین اولین ها خیلی سخت باشه...

اولین اربعین و شله زرد نذری مامان بدون مامان

اولین دهه فاطمیه و روضه مادرجون بدون مامان

اولین روز مادر بدون مامان

اولین روز پدر بدون مامان

اولین عید نوروز بدون مامان

اولین ماه رمضون بدون مامان

اولین تولد مامان بدون مامان

اولین تولد ماها بدون مامان... 

 

خدایا

به ما طاقت و تحمل بده... 

خیلی سخته خیلی... 

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • سین میم

نظرات  (۲)

  • امیدوار به فضل دوست
  • سلام عزیزم

    آره خیلى سخته. 

    براى من سختیش اونجایى بیشتر بود که آخرین روز پدر رو پیشش نبودم و آقاجانم سراغم رو گرفته بود. رفته بودم به حساب خودم پیش شهدا برا شفاشون دعا کنم اما نمیدونستم که دیگه روز پدرى نیس که حضور فیزیکیشون پیشم باشه.

    ولى این از محدودیت ما آدم هاست که درک نمى کنیم حضورشون رو.

    فکر مى کنم قبل عقد و چند وقت بعد عقدت بود که چند شب مامانت رو تو خواب میدیدم که انگار اومده یه سرى بزنه و یه مرخصى گرفته که بیاد تو مراسم ها باشه و بعد بره. 

    یادگار خواهرم! مادرت شادى تو و پدرت و داداشت رو دوست داره ببینه،

    عزیزم شاد باش و به دیگران شادى هدیه بده، به یادش باش و براش هدیه بفرست. قطعا هدیه هات براش میرسه با این دل شکسته ت.

     

    پاسخ:
    سلام خاله جون. میدونم هستن و هنوز مادری شون ادامه داره اما... تحمل هر چیزی ممکن است الا دلتنگی! 😔😔
  • امیدوار به فضل دوست
  • گاهى وقتا آدم دلخونه. اما وظیفه ش اینه که بخنده. یه وقتایى لازمه که همه غم ها و غصه ها و دلتنگى هاش رو بذاره واسه تنهایى هاش یا بذاره واسه کسى بگه که بفهمه و درکش کنه مثلا تو حرم امام رضا. 

    اینا رو واسه دل خودم میگم.

    پاسخ:
    خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی