قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

«دریا! مزن به سینه ما
دست رد
که ما
گر قطره‌ایم
از آب وضوئی چکیده‌ایم...»
محمد مهدی سیار

این وبلاگ،
همان «پری برای پرواز» سابق است! :)

آخرین نظرات
نویسندگان

خدا بزرگتر از دردها و رنج‌های ماست...

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ق.ظ

مدتها قبل، زمانی که خیلی حساس و دقیق شده بودم برای جبران گناهان و...عادت کرده بودم که لحظه لحظه هایم را ثبت کنم. این یادداشت کوتاه را همان زمانها نوشته بودم:

«سر نماز صبح
در حالی ک ذهنم عمیقا درگیر این بود ک
گناه شامل مرور زمان نمیشود
و باید یک طوری کفاره گناهانم را بدهم و جبران کنم
و این دست خالیم و....
وقتی گفتم الله اکبر 
یکهو ب دلم و ذهنم آمد ک

خدا بزرگتر از گناهان ماست!»

 

همین عبارت کوتاه، که احتمالا خیلی هم راحت به زبان می‌آوریم، دوای بسیاری از دردهای ماست...

الله اکبر یعنی خدا بزرگتر از گناهان ماست

یعنی خدا بزرگتر از دردهای ماست

خدا بزرگتر از اشتباهات و زمین خوردنهای ماست

خدا بزرگتر از تنهایی های ماست...

خدا بزرگتر از همه رنج‌هایی ست که فکر میکنیم هیچ گاه تمام نخواهند شد...

خدا بزرگتر است. خدا بزرگتر است. بزرگتر است...

 

+حاج آقای حق شناس نقل میفرمودند از قول عالمی که(نقل به‌مضمون): 

«تا خدا یک قدم راه بیشتر نیست: بگو پروردگار من الله است و بر آن استقامت کن...»

همینقدر ساده

و همینقدر دست یافتنی یا دست نیافتنی؟!

 

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • سین میم

نظرات  (۲)

قالب جدید مبارک

ولی دو ستونه رو کلا بیشتر می پسندم

پاسخ:
ممنونم.
منم دو ستونه بیشتر دوست دارم ولی خواستم ی بار از علایق قبلی بگذرم ی چیز جدید امتحان کنم ؛)
حالا یه چند مدت باشه باز عوضش میکنم :)

آفرین

آره هیچ وقت از امتحان کردن چیزهای جدید نترس

 

البته نه همه چی ها😉

پاسخ:
🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی