قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

«دریا! مزن به سینه ما
دست رد
که ما
گر قطره‌ایم
از آب وضوئی چکیده‌ایم...»
محمد مهدی سیار

این وبلاگ،
همان «پری برای پرواز» سابق است! :)

آخرین نظرات
نویسندگان

بل احیاء عند ربهم یرزقون...

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴ ق.ظ

روز مادر امسال با روز مادر پارسال فرق داشت... اولین روز مادر بدون حضور او گذشته بود... هرچند که هنوز هم انگار این داغ تازه است  هنوز هم فکر کردن ب عمق ماجرا، از درون انسان را فرومی پاشاند

امسال چون ساکن شهر دیگر شده ام حتی نمی‌توانستم سر مزار مامان بروم... 

توی دلم گفتم مامان درسته ک وظیفه منه ک باید بیام پیشت، ولی من ک نمیتونم، پس لااقل شما بیا... 

فردایش دیدم زندایی بهم پیام دادند ک خواب دیدند همه خانواده آمده اند شهر ما و خانه ما و مامان دارد چای می‌ریزد و پذیرایی می‌کند.... 

 

نمی‌دانم، با خودم فکر میکنم یا همه مؤمنینی ک از دنیا می‌روند در واقع شهیدند و یا نه تنها شهدا بلکه همه درگذشتگان، "احیاء" هستند.

 

پ. ن: از این ب بعد هر وقت کسی ازم پرسید مامانت نیومده خونت؟ میگم چرا اومدن :) 

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • سین میم

نظرات  (۱)

  • پسر انسان
  • خدا رحمتشون کنه

    از درد های بزرگ دنیا فقدان عزیز است....

    پاسخ:
    ممنونم
    خدا رفتگان شما را هم بیامرزد... 

    بزرگترین دردهای دنیا همین ب سوگ نشستن هاست... دردی که تا آخر عمر هیچ وقت، کهنه نمی‌شود، همیشه تازه است و هر روز زنده تر از قبل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی