قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

الحمدلله علی کل حال...

قطره

«دریا! مزن به سینه ما
دست رد
که ما
گر قطره‌ایم
از آب وضوئی چکیده‌ایم...»
محمد مهدی سیار

این وبلاگ،
همان «پری برای پرواز» سابق است! :)

آخرین نظرات
نویسندگان

در پناه چادر...

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۵ ب.ظ

پسرک روی فرش های حرم نشسته بود

رو به روی مادرش 

به پهنای صورت اشک می‌ریخت 

نمی‌دانم چه چیزی میخواست 

مادرش ایستاد به نماز

یک قدم جلوتر از او

پسرک از پشت سر در حالی که همچنان گریه میکرد

چادر مادرش را گرفت و اشک هایش را با آن پاک کرد

مادر که تکبیره الاحرام را گفت 

پسر چند بار صدایش زد:

مامان

مامان... 

 

  • ۰۱/۰۴/۰۴
  • سین میم

نظرات  (۱)

  • صـــالــحـــه ⠀
  • سلام عزیزم

    الان دیدم که من از خرداد پارسال که دیگه ننوشتم، وبلاگ‌ها رو هم نخوندم تا اسفند پارسال و الان متوجه شدم که این داغِ سخت رو دیدی... عمیقا ناراحت شدم و تسلیت میگم.

    چقدر ناراحت شدم. خدا بهت صبر بده 😔

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم ازتون... 
    تقریبا 10 ماه از این اتفاق میگذره... روزهای سختی رو گذروندیم... اما فقط خود خدا طاقتی ب ما داد ک بتونیم دووم بیاریم و با اتفاقات خوب، روحیه مون رو تغییر داد...

    با این وجود هنوز هم داغمون تازه ست انگار... 
    تنها چیزی ک باعث شده تلاش کنم حالم رو بهتر کنم فقط اینه ک میدونم خود مامانم دیگه طاقت اشکا و گریه هامو نداره... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی